20.1.12

είναι βράδυ παρασκευής και θα μείνω μέσα.αλλά δεν με ενοχλεί αυτό.Αυτό που στα αλήθεια με ξενερώνει,είναι η κακιά η εξεταστική(...ααααααααχ).Κάθε φορά τα ίδια.Γράφουμε παντού, πιο πολλές φορές,ότι πρέπει να διαβάσουμε,απ'όσες πραγματικά το κάνουμε!Και ξαφνικά,το μυαλό εκείνες τις ώρες πρέπει να σου θυμίσει ότι πεινάς/διψάς/πρέπει να αρχίσεις γυμνατήριο/πρέπει να ακούσεις καλή μουσική/πρέπει να γίνεις-ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ που διαβάζεις για το μάθημα-ο επόμενος Πικάσο(κρίμα,τέτοιο ταλέντο να χαθεί !!! )
Εμένα με την σειρά μου,η εξεταστική πάντα μου θυμίζει το καλοκαίρι.Αυτό που πέρασε και αυτό που θα έρθει.
Την καντίνα στην Κάλυμνο,όπου μεθυσμένη χόρευα "i am beautiful on my way cause god make noooooo mistakes" μετά από ειδική δικιά μου παραγγελιά στον Dj.Τα ατελείωτα βράδια που παίζαμε με την Φωτεινή,την Χριστιάνα και την Νικόλ,phase 10 και δεν σηκωνόταν καμία μέχρι να τελείωσει ο γύρος.!!!
Το πασάλειμμα με λάδι,για να γίνουμε πολύ σέξυ μαυρισμένα γκομενάκια.


Μετά θυμάμαι την Θεσσαλονίκη,την πόλη του tichu.Να μας έχουν μάθει οι σερβιτόροι επειδή κάθε μέρα πηγαίναμε στο ίδιο μαγαζί την ίδια ώρα για να
παίξουμε.ΑΑΑΧ!και θυμάμαι την Πάστα Φλώρα,που ακόμααααα να πάω από τότε,και τα ωραία της τα κοκτέηλ(οκ,εγώ έπινα μπύρα παγωμένη,αλλά έδειχναν ωραία!!!).
Θυμάμαι,μόνη μου ένα βράδυ που είχα κάνει βόλτες στη πανέμορφη Σύρο και πόσο με έψηνε η ιδέα να μείνω εκεί μόνιμα.Τα πλακόστρωτα σκαλοπάτια της,κίνδυνος-θάνατος να φάς γλύστρα σε κάθε βήμα σου.Τα στενάκια της,που κάθε ένα είχε και όνομα από κάποιο νησί.Την απίστευτη θέα από την καθολική εκκλησία.Το φαγητό στα everest μετά τα κλαμπάκια.
Την πολυαγαπημένη Ίο και την επική τούμπα που έφαγα πρώτη μέρα,κάτι που έμεινε σημάδι μετά τις διακοπές να μου θυμίζει ακόμη μια φορά πόσο καλά περνάς σε αυτό το νησί.Το μικρό μας δωματιάκι,ο,τι πιό φθηνό και συμπαθητικό μπορούσα να κλείσω,αφού στο LaLuna περνάς απλά απ'έξω και πληρώνεις,πλέον!!!Τα ρακόμελα την 15η του Αυγούστου,αφού ανεβήκαμε για φωτογράφηση στην Γκρεμιώτισσα.(ευτυχώς που πρώτα ανεβήκαμε και μετά είπιαμε!!!)
Πίσω στην λατρεμένη Αθήνα,θυμάμαι συναυλίες που ήθελα με όλη μου την καρδιά να πάω,και να αποχαιρετάω την Άννα που έφευγε για Παρίσι,ακούγοντας....Nouvelle Vague!!!Χορεύοντας ξέφρενα στους ρυθμούς του Μαραυέγια και πίνοντας βότκα-λεμόνι μέσα σε μπουκαλάκι νερού!Βόλτες το βράδυ στο Μοναστηράκι και μουσική από παντού στο Γκάζι,συναντώντας όλων των ειδών τον κόσμο-και να γουστάρεις!


......Και μετά εγώ θέλω να κάτσω και να διαβάσω.Καλοκαίριιιιιι!!!!!!!Έλα γρήγορα!

12 σχόλια:

  1. ade mori patoza pou mou thes kai blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxxaxa!!!fot edo plaka kanw apo pano glikoula m:P i want and i miss summer too!sas perimeno kai pali fetos<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xaxaxaxaxax me pethaineis alhtheia sou lew.alla pragmatika.ti shmainei patoooooooooooza?????posi wra to skeftosoun?glukoula m makari na 3anapame kantounaaaaaki :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μετά εμένα κοροϊδεύεις που λέω "άντε και καλό καλοκαίρι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι,ναι εσένα ανώνυμε που δεν μου έγραψες το όνομα σου,είμαι σίγουρη ότι σε κοροιδεύω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νατάσα με λένε...κάναμε μαζί φωτογάραφιση ημέρα που δεν ήμουν φωτογενής... θυμάσαι??
    βέβαια πλέον είμαι άσπρη γιατί δεν έχω ήλιο και λάδι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχαχαχαχαχαχα,καλό καλοκαίρι Νατάσα.και μιά χαρά ήταν οι φωτογραφίες η γωνία λήψης ήτανε σκατά :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γράφε και όνομα δε θα μυρίζω τα δαχτυλα μου... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πλάκα κάνεις ότι δεν με κατάλαβες με την πρώτη?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σου λέει μανίτσα μου πολύς κόσμος άντε κ καλό καλοκαίρι και έξω να χιονίζει?!

    Νατάσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή