17.3.12

Οι 5 Τύποι Του Γυμναστηρίου.

Ήρθε λοιπόν η ώρα να αλλάξω το ύφος αυτού του ιστολογίου γιατί θέλω να μοιραστώ ενδόμυχες, ίσως κακές σκέψεις, μαζί σας.
Πήγαινοντας λοιπόν στο γυμναστήριο (νους υγειής εν σώματι υγειή-που λένε) έχω παρατηρήσει τους κλασσικούς τύπους ,που θα σε κάνουν να αμφιβάλεις, για το ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ τέτοιοι άνθρωποι.Με την καλή την έννοια!
Τύπος 1: ο κάγκουρας με το ξεχειλωμένο φανελάκι.
Οκ,το πιάσαμε,είσαι τούμπανο.Οκ,επίσης το πιάσαμε ,παίρνεις αναβολικα!Αλλά βρε άνθρωπε,αφού έχεις λεφτά,προφανώς,για να πληρώσεις το γυμναστήριο και να το παίζεις Rocky ,δώσε και λίγα στην λαϊκή της Καλλιθέας να πάρεις καινούργια φανελάκια.Μη μου'ρχεσαι με την σειρά της Μινέρβα,σε όλα τα χρώματα με το τιραντάκι να καλύπτει με το ζόρι την γυμνασμένη σου ρόγα.Εμ.Μάθε ένα νέο.Στα(φυσιολογικά) κορίτσια ΔΕΝ αρέσει,εγώ σε κοροϊδεύω και κανένας άντρας δε πρόκειται να ζηλέψει το πέτρα βυζί σου όταν το ντύνεις με αυτές τις γελειώτητες.
Τύπος 2:το μοντέλο.
Κατ'αρχήν έγω έχω να σου κάνω μια ερώτηση.Γιατί έρχεσαι καν γυμναστήριο;για να μας δείξεις το τέλειο γυμνασμένο γλουτό σου ή τα ολόισια λαμπερά μαλλιά σου;(όποιος νομίζει ότι ζηλεύω,εμ,βασικά μέσα έπεσε.)Εφόσον,γυμναστηκή ΔΕΝ κάνεις, και δε την χρειάζεσαι κιόλας βρε αμαζόνα μου,γιατί απασχολείς τα σάλια του γυμναστή μου την ώρα που έχω παγιδευτεί σε ένα σατανικό όργανο με βάρη και θέλω την βοήθεια του ;;;; Και Α!μια συμβουλή.Είναι ηλίθιο,απλά η-λί-θι-ο να έρχεσαι στο γυμναστήριο βαμμένη.Βαμμένη όμως.Eye-liner,κόκκινο κραγιόν και έτσι.Γελάει ο κόσμος.Καλά,γελάει ο γυναικείος κόσμος ,γιατί το αντρικό κοινό ευχαριστεί τον μπαμπάκα σου για το δημιουργημά του...Και μια ερώτηση για το τέλος.Το τέλειο νύχι δε σπάει ,όταν σηκώνεις τα βαράκια;
Τύπος 3:ο παρλαπίπας.
Θα μιλήσει για την χθεσινή εκπομπή του Λαζόπουλου,για το πέναλντι που έφαγε η ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ(μη χέσω...)χωρίς λόγο στο χθεσινό ματς,για το πόκερ που κανονίζει σπίτι του την κυριακή και για πολλές άλλες μαλακίες ενώ εσύ είσαι σε αναποδογυρισμένη θέση σε κάποιο όργανο που σου υπόσχεται φοβερές γάμπες και φυσάς και ξεφυσάς μπροστά του ,προσπαθόντας να του δείξεις ότι δε σε νοιάζει τίποτα απ'όλα αυτά και αν ήθελες να κάνεις chat θα καθόσουν στο facebook.Πάει φυσικά πακέτο πολλές φορές με τον τύπο νούμερο ένα,είτε θα κατοικεί άλλες φορές μέσα σε εφηβικό αγορίστικο σωματότυπο που προσπαθεί να σε ρίξει με την ατάκα,που λέει στο φίλο του,"στο'πα εγκώ μαλακά.οι πιο ωραιές γκοπέλεςςς είναι βαζζζελίνες!"
Τύπος 4:ο φουςςςςςςςςςςςςς
Τον έχεις δει και εσύ μία φορά στην ζωή σου.Είναι νέος,είναι γέρος,είναι τούμπανο ,δεν είναι,αλλά είναι ο κλασσικός τύπος με το 25κίλο "βαράκι" που το σηκώνει με το ένα χέρι κοιτάζοντας τον εαυτό του στον καθρέπτη,έχοντας πάρει ύφος "προσπαθώ να συγκρατήσω την κλανιά μη μου φύγει" και κάνει με το στόμα του "ΦΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ(σηκώνει βαράκι)ΧΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ(αφήνει βαράκι).Αυτό γίνεται καμιά 12αριά φορές και μετά αφού τελειώσει τις επαναλύψεις του ,πετάει με στόμφο τα βαράκια σε μιά γωνίτσα και σκουπίζει τον ιδρώτα του με το εξωτερικό της παλάμης έχοντας ύφος χαμένης αγελάδες.Πιστεύω πως αυτοί οι άνθρωποι μόνοι τους στο σπίτι μετά το τέλος της άσκησης φιλάνε τα μπράστα τους....
Τύπος 5(και ο χειρότερος):Ο δημοφιλής γυμναστής...
Ξέρει ακόμα και αυτούς που δεν κάνουν το πρόγραμμά του.Μιλάει με τους πάντες.Πειράζει κοριτσάκια και όλοι οι τύποι είναι φίλοι του."Φίλε μου,πώς πάει η άσκηση;" "Είναι καλό το βάρος,ΦΙΛΕ ΜΟΥ;" "ΩΠ!καλά είσαι φίλε μου;;;"Θες και εσύ ο καψερός να σου δείξει την άσκηση και έχει δημιουργήσει 3 διαφορετικά πηγαδάκια μιλώντας για το τι έπαθε σε ένα κλαμπάκι της προάλλες ,με 2-3 αμούστακα αγοράκια να τον κοιτάνε σα τον θεό,2 γκόμενες να χαχανίζουν δίπλα του και 3 σωματαράδες να τον χτυπάνε στο μπράτσο σε φάση "έλα ρε μαλακά!!!!"Τέλος πάντων όταν θα έρθει αυτή η αποφράδα ώρα και θα κοιτάξει και την δουλειά του πολύ πιθανόν να έχει ξεχάσει εσένα που κάθεσαι σα το καθυστέρι στο όργανο επί 10 λεπτά και να κρατάει το πρόγραμμα σου με ύφος"τώρα αυτό εμένα κάτι μου θυμίζει αλλά τί.."

Αυτά είχα να πω για την εμπειρία μου εώς τώρα στο γυμναστήριο,και για να πω την αλήθεια...το διασκεδάζω... :D 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου