18.4.12

Πενταροδεκάρες και μια πάστα φλόρα

αυτό το κακό που έχω και πάντα με πιάνει να γράψω λίγο πριν βγω έξω,πρέπει να το κόψω
χάλια όμως ο καιρός σου λέω,φιλενάδα,όλα τα γατιά πήγαν και κρύφτηκαν κάτω από ρόδες αυτοκινήτων.
Άνοιξη σου λέει μετά...ωραία,συνέχισε έτσι με βλέπω να γίνομαι παγοκολώνα στην Ιταλία.
και τώρα που συνήθισα στον κρύο καφέ τι θα κάνω;
και τώρα που συνήθισα στις χρυσές παραλίες τι θα κάνω;
και τώρα που συνήθισα στα χαρούμενα τραγούδια τι θα κάνω;
και μου'πε χθες η Παγώνα,"πάρε το 5λέπτο από κάτω είναι η τύχη σου" και επειδή δεν ήταν γυαλιστερό και όμορφο το έκρυψα σε μια γωνιά της τσάντας μου.
για να με εκδικηθεί κι αυτό λοιπόν,μου έχει κάνει τα νεύρα σμπαράλια ,σαν τον Gozila νιώθω,που θέλω να γκρεμίσω μια ολόκληρη πόλη.
Θα τα γκρεμίσω όλα ,για να φοβηθούν οι άλλοι να φύγουν και επιτέλους να βρω να κάτσω μέσα στη Πάστα Φλόρα.
Κάθε φορά η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται στην Ζεύξιδος,με εμένα να μένω να κοιτάω την γάτα που στρογγυλοκάθεται μέσα στο διπλανό μαγαζί,και να με κοιτάει κι αυτή επικριτικά.
Γι'αυτό σου λέω.Με εκδικείται η πεντάρα που αντί να την βάλω να κάνει παρέα με τα άλλα δεκαράκια και εικοσιλεπτάκια την έχωσα σε μια σκοτεινή θήκη και από χθες είναι μόνη της.
Θυμάμαι το καλοκαίρι που είχα βρει έναν άσσο σπαθί και τον είχα πάρει μαζί μου σπίτι,τον καθάρισα και τον έβαλα σε περίοπτη θέση στο πορτοφολάκι μου,εκεί ΣΠΑΘΑΤΟΣ και περήφανος,να φουσκώνει τα στήθη του και να χαίρεται που στάθηκε τυχερός και δεν έπεσε στα χέρια κανενός,από αυτούς που κάνουν συλλογή χαμένων τραπουλόχαρτων,να τον έβαζε ανάμεσα σε άλλα βρώμικα φύλα,δένοντας τον με πλαστικό πορτοκαλί λαστιχάκι κουζίνας,κάνοντας τον δέσμιο του μια για πάντα.
Πάω να ετοιμαστώ να βγω στην αναζήτηση 2 θέσεων στο Πάστα Φλόρα,δίπλα στο παράθυρο με τον μελαγχολικό καιρό να κάνει παρέα στο μελαγχολικό κεφαλάκι μου....


3 σχόλια:

  1. to sigkrotima legetai GORILLAZ oxi gozila

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα.δικιο εχεις φαντασου ποσο αποσυντονισμενη ημουν.jesus δλδ

      Διαγραφή