2.7.12

Γουστάρω

Γουστάρω να περπατάω από την στάση του τραμ μέχρι το σπίτι μου και να με φυσάει το καλοκαιρινό αεράκι
γουστάρω να αγοράζω τα cd των αγαπημένων μου καλλιτεχνών,και όχι να τα κατεβάζω από το μ torrent ή από το youtube,γιατί θέλω να πιάνω την γυαλιστερή υφή τους και αυτό το συναίσθημα δε το συναντάς εύκολα
γουστάρω να τρώω πατατάκια ή να πίνω καφέ βλέποντας μόνη μου την αγαπημένη μου σειρά και να μη σηκώνω το κινητό ή να μην απαντάω στο skype επειδή είναι η αγαπημένη μου στιγμή μέσα στην ημέρα
μου αρέσει να ακούω LadyGaga και να τραγουδάω τα λόγια κρατώντας το τηλεκοντρόλ για μικρόφωνο,μου δίνει χαρά και εκτονώνομαι
μου αρέσει στη παραλία να κάθομαι στον ήλιο για να χτυπάει τα μαλλιά μου και να κάνουν φυσικές ανταύγειες και να μην παίζω ρακέτες,αλλά τάβλι -να μην πίνω mohito αλλά φραπέ,να μην ακούω bitties αλλά χαλαρή καλοκαιρινή μουσική
μου αρέσει να κάθομαι έξω από το Κ44 και να χαιρετάω τους γνωστούς μου καθώς ξημερώνει μετά από μια μεγάλη και ζωηρή νύχτα
γουστάρω όταν πηγαίνω θάλασσα να κουράζομαι από το κολύμπι και τις βουτιές και βαριέμαι να κάθομαι σε μία θέση για να μαυρίσω ομοιόμορφα...
γουστάρω τα μπαλκόνια με ανοιχτά τα φώτα το βράδυ που έχουν μαζευτεί εκεί μικρές παρέες και παίζουν πόκερ ή πίνουν κρασιά και γελάνε δυνατά
γουστάρω που μένω στην Αθήνα και βιώνω την ζωή της μεγάλης πόλης στο φουλ,όσο κουραστικό κι αν είναι αυτό μερικές φορές
γουστάρω τους ποδηλάτες την Παρασκευή που καθυστερούν τους οδηγούς...
μου αρέσουν τα μικρά χουχουλιάρικα μαγαζιά και όχι τα μεγάλα και χαοτικά κλαμπ
μου αρέσει όταν γυρνάω σπίτι να ανοίγω πρώτα την μουσική και όχι την τηλεόραση
μου αρέσει όταν παίρνω το λεωφορείο να ακούω μουσική από το mp3 και να κάνω σενάρια μέσα στο μυαλό μου
μου αρέσει να έχω ελεύθερα πόδια και να χορεύω με σταράκια παρά πάνω σε 12πόντες πλατφόρμες
μου αρέσει η μυρωδιά της βενζίνης και του ανεξίτηλου μαρκαδόρου
γουστάρω να βλέπω παιδικές ταινίες του disney όταν είμαι σκατά γιατί πάντα ενθουσιάζομαι και ξεχνιέμαι
γουστάρω όταν διαβάζω ένα βιβλίο να το προσέχω σα τα μάτια μου να μην πάθει τίποτα γιατί θεωρώ τα βιβλία μεγάλο κομμάτι του χαρακτήρα μου,πλέον
μου αρέσει η απλή ζωή
μου αρέσει να κοιμάμαι χωρίς να με απασχολούν πολλά πολλά και να έχω λυμένους τους προβληματισμούς μου
μου αρέσει η καλή ζωή
μου αρέσει να κολυμπάω,να μαγειρεύω,να ξοδεύω χρόνο σε άκυρες πηγές γνώσεων,να κάνω μεγάλες βόλτες και μεγάλες σκέψεις
μου αρέσει το καλοκαίρι
μου αρέσει να είμαι ανέμελη,φυσική,μαυρισμένη,με ανάλαφρα ρούχα, ξυπόλητη,αραχτή παντού χωρίς να κρυώνω
μου αρέσει η έντονη ζωή
να βιώνω εις έπακρον όλες τις εμπειρίες μου ο,τι κι αν είναι αυτές,από ένα ταξίδι στο εξωτερικό μέχρι διακοπές σε ένα νησί,και να νιώθω έντονα συναισθήματα για ανθρώπους,σχέσεις και καταστάσεις-το μέτριο με σκοτώνει
κλείνω πολλές φορές τα μάτια μου πριν με πάρει ο ύπνος και δημιουργώ τον δικό μου κόσμο,είναι ένας κόσμος του μέλλοντος όπως τον θέλω εγώ,όπως λειτουργούν για μένα όλα ΟΚ,και-όπως έχω ξαναπεί-ο κόσμος αυτός μυρίζει κρέμα καραμέλα και λεβάντα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου