7.11.12

23.

σήμερα που έχω τα γενέθλια μου και βρίσκομαι ένα βήμα πριν πάρω το πτυχίο μου θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που πέρασαν και βρίσκονται στην ζωή μου
γιατί με την βοήθεια τους έγινα αυτό που είμαι σήμερα και κατά το 90% μου αρέσει!
αυτούς που με  υποτίμησαν και με έκαναν να θέλω να φτάσω πιο ψηλά
αυτούς που έδωσαν χαρά&γέλιο και με έκαναν να καταλάβω ότι σε όλες τις περιόδους της ζωής σου θα έχεις άτομα που θα σε κάνουν να ξεχνιέσαι
τους πιο καλλιτεχνικούς που με την δική τους όρεξη με έσπρωξαν έμμεσα να καταλάβω ότι αυτό με εκφράζει(να γράφω,να ζωγραφίζω,να κολλάω-να ξεκολλάω,να φωτογραφίζω με κάμερες χαμηλής ανάλυσης στα όρια του hipsteρισμού !!)
αυτούς που βαθύτατα με πλήγωσαν και με γέμισαν ανασφάλειες γιατί πολεμώντας τους φόβους αυτούς γέμισα αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στους γύρω μου και κυρίως στον εαυτό μου...
...αλλά μου έδωσαν και κίνητρο να γράφω κειμενάκια εμπνευσμένα :P
την οικογένεια μου ,που είμαστε μεταξύ μας όλοι τόσο διαφορετικοί και μπορεί να πλακωνόμαστε συχνά,αλλά παρόλα αυτά γελάμε ο ένας με τον άλλον και στηριζόμαστε ο ένας πάνω στον άλλον
μερικά άτομα που πέρασαν αστραπιαία από την ζωή μου,μερικές βδομάδες μόνο αλλά μαζί τους ήμουν 100% ο εαυτός μου και με δέχτηκαν έτσι όπως είμαι.
αυτούς που ακόμα είναι δίπλα μου και με κάνουν να γελάω,να χαίρομαι την ζωή μαζί τους,να ταξιδεύω,με προσγειώνουν όταν πρέπει και με απογειώνουν όταν το χρειάζομαι.
Ευχαριστώ τους γονείς μου που με στήριξαν όταν πέρασα σε άλλη πόλη και έμαθα να λειτουργώ μόνη μου..και μέσα από αυτό βρήκα τον εαυτό μου.
μπορεί να μην είναι το αριστούργημα της χρονιάς αλλά μου άρεσε και το έκανα με κέφι :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου