1.4.13

το πιο λαμπρό αστέρι.

είσαι ο ήλιος μου
 ένας ήλιος κέντρο στο ηλιακό μου σύστημα
μου ταράζεις το σύστημα!
 είσαι το κέντρο μου λοιπόν.
είσαι το σημείο αναφοράς μου.
 από σένα παίρνω φως&ζωή
είσαι το πιο μεγάλο μου και φωτεινό μου αστέρι
 και 'γω η χαζή που νόμιζα αστέρια ο ουρανός μου,
θα έχει μόνο τις καθαρές βραδιές.
 κι όταν εσύ λείπεις ο ουρανός της καρδιάς μου
πάντα έχει συννεφιά
 δεν με ζεσταίνει τίποτα...
καμιά ηλιαχτίδα δεν χαϊδεύει το ασπρουλιάρικο μου δέρμα
 και καμιά ηλιαχτίδα δεν τυφλώνει τα μάτια μου,
κάνοντάς με να βλέπω μόνο εσένα,ήλιε,
 και τίποτα άλλο γύρω μου
είμαι ένας πλανήτης μικρός και φτωχός κοντά σου 
 που όλο κόβει αέναες και ατέρμονες βόλτες γύρω σου(ζαλίζομαι)
σαν ένας θαυμαστής που κρυφά σε παρακολουθεί
Ήλιε μου,εγώ δεν έχω δαχτυλίδια και δορυφόρους να σε εντυπωσιάσω
 σου ξαναλέω ένας πλανήτης τόσο δα μικρός είμαι
από την γη με μπερδεύουν για αστέρι
 μα,δεν ξέρουν πως τα αστέρια είναι τα πιο μεγάλα πράγματα στον ουρανό;;;
(μετά από σένα ήλιε)
 και λάμπουν μόνο την νύχτα για τους μοναχούς&ερωτευμένους για να τους κρατάνε συντροφιά
τα μοναχικά βράδια που ο δικός τους ήλιος έχει δύσει...
 και κρυμμένοι από αυτόν πλέον,
μπορούν να θρηνούν για την απώλειά τους αυτή χωρίς να τους δει και ντροπιαστούν/
 και κάθονται σε ένα γραφείο πίνοντας κρασί και καπνίζοντας στριφτά τσιγάρα
//όλοι σ'αγαπάνε ήλιε μου//
 και όλοι θέλουν το καλοκαίρι,στην καρδιά τους
δεν μπορούν όμως όλοι να σε αγγίξουν,διότι φοβούνται την δυνατή φωτιά σου
 γι'αυτό με τραβάς εσύ κοντά σου!Γιατί ο χαρακτήρας σου είναι φλογερός 
και εκρηκτικός
 θέλω να σε πλησιάσω ,όπως οι πυγολαμπίδες τις λάμπες στα κάμπινγκ στις παραλίες
αλλά αυτές καίγονται τελικά
 εσύ θες να με προστατεύσεις και δεν με αφήνεις να σου'ρθω.
μα δεν ξέρεις πως
 χίλιες φορές  προτιμώ κοντά σου να καώ,οι στάχτες μου πάνω σου να μείνουν
-σαν τατουάζ στο κορμί σου-
παρά χίλιες ώρες,ακόμα,μακριά σου να ζω;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου