28.10.13

4 Ενοχλητικές παρασιτικές συνήθειες.

Αν και προσπάθησα να κλείσω το λάπτοπ και να ξανακοιμηθώ μετά από αυτό το εξαίσιο e-mail που μας έλεγε ότι δεν έχουμε μάθημα σήμερα ,σκέψεις πολλές ,άσχετες,κατέκλυσαν το μυαλό μου και επειδή πολύ καιρό τα σκέφτομαι και δε μιλάω,και ξέρετε πόσο δύσκολο μου είναι να μην μιλάω ,αποφάσισα να γράψω ένα διαφορετικό κείμενο από τα γλυκουλόνοσταλγικά ,χίπστερ,μελαγχολικά και τα λοιπά ,που γράφω συνήθως.
Οκ ,λοιπόν είναι πράγματα που τα κάνουμε όλοι και εγώ και εσείς και τα έχουμε σκεφτεί όλοι και τα θεωρώ απαράδεκτα.
Α)Οι μετανάστες δεν είναι ο Εωσφόρος.
Ας πούμε ότι κάποιος έχει μια επιχείρηση και έναν υπάλληλο μετανάστη στον οποίο πολύ συχνά δεν κολλάει καν ένσημα και η φάση είναι παράνομη.Χάνεται ή κλέβεται κάτι από την επιχείρηση και αυτόματα θα σκεφτεί αυτός ο κάποιος ότι το κάνε ο μετανάστης.Το μυαλό μας δουλεύει πλέον λόγω στερεότυπων με αυτόν τον τρόπο.Στο λεωφορείο δεν θέλουμε καν να κάθονται δίπλα μας,μήπως και μας κλέψουν την σοκολάτα από την τσάντα.Αυτοί οι άνθρωποι καταδέχονται,και πολύ καλά κάνουν ,να κάνουν δουλειές που ο Ελληναράς απόφοιτος Λυκείου δεν θέλει να κάνει.Και καλά κάνει και γούστο του και καπέλο του,αλλά δεν μπορείς να λες,επειδή κάποιος είναι από άλλη χώρα,ότι αυτός φταίει για τα δεινά της χώρας και την αυξημένη εγκληματικότητα,γιατί όπως υπάρχουν Έλληνες που είναι κλέφτες,κωλόπαιδα και δολοφόνοι έτσι υπάρχουν και Άγγλοι ,Γάλλοι ,Γερμανοί.Αλλά αυτοί δε μας πειράζουν.Αυτοί αν έρθουν και δουλέψουν στη χώρα μας είναι ανάπτυξη και ουάου αλλά οι Ρώσσοι και οι Αλβανοί σε πειράζουν.Υπάρχουν τουλάχιστον 300 κλέφτες στο κέντρο της πρωτεύουσας,αλλά εμάς μας πειράζουν αυτοί οι άνθρωποι που δεν είχαν στον ήλιο μοίρα και ήρθαν στο Ελλαδιστάν για να καθαρίζουν τις σκάλες και να μας χτίζουν σπίτια.Το αν θα εγκληματίσεις ή όχι είναι καταγεγραμμένο μέσα στο κεφάλι σου και στον εγκέφαλό σου,όχι στην εθνική ταυτότητά σου.Οι προπαππούδες μας αναγκάστηκαν και αυτοί να φύγουν από την πατρίδα τους και τις ρίζες του και οικογένειες χωρίστηκαν και πήγαν μετανάστες σε άλλες χώρες,αλλά αυτό είναι οκ,εμάς να μας φερόντουσαν καλά τότε .Οκ τι να πω...δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω.
Β)Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι αντικείμενο χλευασμού.
Βασικά κανένας δεν είναι αντικείμενο χλευασμού εκτός από τον Βενιζέλο και τον Σαμαρά,αυτοί το κέρδισαν με το σπαθί τους.Οι ομοφυλόφιλοι καθώς και οι bisexual άνθρωποι δεν περνούσαν καλά στην εφηβεία.Όταν εμένα με κορόιδευαν επειδή είχα ένα φρύδι και στην πρώτη λυκείου το έβγαλα και έγινα θεά και πλέον το έχω ξεπεράσει,αυτούς τους κορόιδευαν για ένα στοιχείο της ταυτότητας τους που είναι αναπόσπαστο κομμάτι της προσωπικότητας τους και καθοριστικός παράγοντας της ζωής τους.Είναι άτομα που πάλεψαν μέσα τους για να καταλάβουν σε μια πολύπλοκη ηλικία τι τρέχει με αυτούς και θα έπρεπε να έχουν ακριβώς την ίδια μερίδα σεβασμού και αντιμετώπισης,ούτε παραπάνω ούτε λιγότερη με αυτήν όλων των υπόλοιπων ατόμων.Αν το κεφάλι μας,είναι τόσο στενό που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε την πολυπλοκότητα της φύσης ,κρατάμε την γνώμη μας για τον εαυτό μας και μόνο και αφήνουμε όλους τους υπόλοιπους να ζουν με ο,τι τους κάνει ευτυχισμένους και δεν αφορά κανέναν άλλον...Κανένας δεν ξύπνησε ένα ωραίο πρωινό και είπε "αχ ας κάνω την ζωή μου πιο δύσκολη".Και φυσικά γνωρίζω πως μερικά άτομα που είναι ομοφυλόφιλα είναι λίγο σαχλά ,αλλά είναι τόσο σαχλά όσο και μερικά στρέητ άτομα ,οπότε δε νομίζω πως η σαχλαμάρα είναι αποκλειστικό προνόμιο των κουίρ.
Γ)Όταν κάποιος δεν ακούει την μουσική που σου αρέσει δε σημαίνει ότι δεν ξέρει που παν τα 4.
Ντάξει νομίζω ότι ήμουν πολύ σαφής.Εμένα πχ σπίτι μου ,μου αρέσει να ακούω Lana Del Rey να τραγουδάω Lady Gaga και να χορεύω καγκουροτράγουδα σε φάση W poolside dreams .Και έχω ακούσει και κλασσική μουσική και ποντιακή μουσική λόγω καταγωγής και indie μουσική και όταν βρέχει,επειδή είμαι και πολύ χιπστερού γουστάρω να ακούω Jazz.Και μου αρέσουν ΟΛΑ. Και όταν πήγαινα Joy με την Άννα έπαιζε ελληνική mainstream μπουζουκομουσική και τα σπάγαμε όλα.Καλά που λέει ο λόγος.Οπότε αυτός που ακούει μπουζούκια δεν σημαίνει αυτόματα ότι το καλλιτεχνικό iq του είναι υπό του μηδέν,όπως δε σήμαινε ότι και οι punk ήταν εγκληματίες.Αν δεν επιβάλει ο άλλος σε κοινό χώρο την μουσική που μόνο σε αυτόν αρέσει ,οι επιλογές του είναι σεβαστές.Και επίσης όλοι εσείς οι ανερχόμενοι Dj-δημιουργοί μουσικής και συνθέτες σόρρυ κιόλας,αλλά μας έχετε πρήξει τον έρωτα με την ποιότητα,και βασικά η ποιότητα για κάθε άνθρωπο είναι διαφορετική καθώς έχουμε διαφορετικά κριτήριά . Για μένα ποιοτικό είναι ένα κομμάτι που η μουσική του είναι ευχάριστη στα αυτιά μου και οι στοίχοι βγάζουν ένα οποιοδήποτε νόημα και μήνυμα.Και ναι και ο Καρράς είναι ποιοτικός γιατί όταν λέει "όπως παλιά το τσιγάρο στα δύο,όπως παλιά την κουβέρτα στα δύο,όπως παλιά το βιβλίο στα δύο εγώ καμάρα και συ πολυτεχνείο" ο άνθρωπος βγάζει έναν πόνο,μια καψούρα και μια νοσταλγία που ο Μπουκόφσκι θα είχε σηκωθεί στα μπουζούκια και θα του πετούσε γαρύφαλλα.
Δ)Το τι κάνει ο καθένας στο facebook δεν είναι δική μας δουλειά.
Για παράδειγμα ας πούμε,γράφω στο fcb "η πατούσα μου βρωμάει σάπια πιπεριά Φλωρίνης." Είτε γιατί νομίζω πως είμαι αστεία ,είτε γιατί έχω πιει δεν ξέρω και γω τι είτε γιατί έτσι ρε φίλε,μύρισα την πατούσα μου και ήταν τόσο χάλια που ήθελα να το μοιραστώ με κάποιον.Και έρχεσαι εσύ και μου λες "vasika de mas niazei." Και βασικά ποιος σου είπε εμένα ότι με νοιάζει αν σε νοιάζει;Και βασικά είδες πουθενά να σε ρωτάω;Και ΄γω βλέπω καμιά φορά πράγματα που με εξωθούν στα άκρα(όπως τα autolikes ρε παιδιά..αν είναι δυνατόν,όταν ανεβάζετε κάτι προφανώς για να το ανεβάσατε σας αρέσει,τι κάνετε και like? :P )πολύ χειρότερα από το παράδειγμα ,απόψεις που έρχονται σε πλήρη σύγκρουση με την δικιά μου.Δεν κάθομαι να σας κράξω επί 5 comments .Καλά το κάνω.στην Lifo.γιατί έχει γέλιο.Αλλά ναι,εν πάση περίπτωσή είναι λογαριασμός ΜΟΥ η γενικότερη δραστηριότητά μου στο fcb.Φυσικά και είναι δικαίωμα καθενός να κρίνει ΚΑΙ ΌΧΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ότι τον ενοχλεί,αλλά μετά από τις πρώτες 10 φορές το κραξίδι γίνεται κουραστικό,ακόμα και στην πλάκα.Οι φιλικές συμβουλές που δέχτηκα και σκέφτηκα και είπα "α,κοίτα μπορεί να έχουν και δίκιο" ήταν μόνο ιδιωτικές και όχι από έναν άσχετο από το fcb που μου είπε να λουστώ με βιτριόλι και να ανάψω σπίρτο επειδή δεν μου αρέσει η Ilia Darlin.Και το "εύχομαι να πάθουν καρκίνο ακόμα και τα νύχια των ποδιών σου" deaaar gooood δε το λέγαμε ούτε στο δημοτικό,τι μίσος υπάρχει και που οφείλεται όλη αυτή η καταπιεσμένη βία;;;
 Νομίζω αυτά ήταν τα πρώτα πράγματα που μου ήρθαν στο μυαλό,μπορεί ειδικά με τα 2 τελευταία να μην συμφωνείτε αλλά θα το παίξω άνετη μπροστά σας και μετά θα κλαίω μόνη μου στο δωμάτιο μου επειδή δεν είμαι αρεστή σε όλους,αλλά λέω να μην το τραβήξω κι άλλο και το κουράσω.
  Υ.Γ. αυτό με τα likes επειδή είμαι και ανοιχτόμυαλος άνθρωπος,αν θέλει κάποιος,ας μου εξηγήσει την λογική.ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.πλακίτσα <3

2 σχόλια:

  1. "Για μένα ποιοτικό είναι ένα κομμάτι που η μουσική του είναι ευχάριστη στα αυτιά μου και οι στοίχοι βγάζουν ένα οποιοδήποτε νόημα και μήνυμα.Και ναι και ο Καρράς είναι ποιοτικός γιατί όταν λέει "όπως παλιά το τσιγάρο στα δύο,όπως παλιά την κουβέρτα στα δύο,όπως παλιά το βιβλίο στα δύο εγώ καμάρα και συ πολυτεχνείο" ο άνθρωπος βγάζει έναν πόνο,μια καψούρα και μια νοσταλγία που ο Μπουκόφσκι θα είχε σηκωθεί στα μπουζούκια και θα του πετούσε γαρύφαλλα." - ε ναι ! ναι ! ! η τελευταία πρόταση με συγκλόνισε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έχω κάνει και εικόνα στο μυαλό μου και πορώνομαι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή