22.3.14

Το άλλο ερωτικό.

(Οι καταστάσεις και συμβάντα που αναφέρονται στο κείμενο είναι προϊών μυθοπλασίας για να μη με πάρετε και με τις πέτρες)
  ****************************************************************************
Δεν είμαι από αυτές τις κοπέλες που φοράνε τακούνια και ξέρεις βγαίνουν έξω στην τρίχα.
Ευτυχώς δηλαδή γιατί εσένα δε σoυ αρέσουν αυτές οι κοπέλες.
Είμαι από τις κοπέλες που κάθονται σε παγκάκια έξω από το μετρό του Κεραμικού φορώντας ένα σορτς, φανελάκι τρις φορές μεγαλύτερο από το νούμερο μου και αρβύλες και σε κοιτάω φυσώντας τον καπνό από το τσιγάρο μου πάνω σου. 
Δεν έχω κάτι με τις κοπέλες που φοράνε τακούνια-αν είναι δυνατόν, ακούστηκα πολύ μαλάκας.
Απλά χαίρομαι που δε σου αρέσουν και τόσο γιατί είναι άβολα, οπότε δε χρειάζεται να τα βάλω για σένα.
Βασικά το μόνο που χρειάζεται να βάλω για σένα είναι το χαμόγελό μου και ίσως ένα κόκκινο κραγιόν για να θες να με φιλήσεις πιο πολύ. Και τι κοπέλες που φοράνε αρβύλες και είναι πιο αδύνατες από μένα με μακριά μαύρα μαλλιά και μεγάλα καστανά μάτια τις ζηλεύω δεν θέλω να τις κοιτάς, γιατί είναι πιο όμορφες από μένα και νιώθω έναν κόμπο στο λαιμό.
Και εσύ που είσαι τόσο απλός αλλά και μυστήριος ταυτόχρονα τις κάνεις να σε κοιτάνε και ούτε αυτό το θέλω, θέλω να τους πω ''μη το κάνεις αυτό περιμένω να προσέξει εμένα'' λες και είμαι καμιά τρελή...
Και χαίρομαι όταν σε βλέπω. Ειδικά όταν σε κοιτάω στα μάτια, θεέ μου ας ήξερα γιατί μου αρέσει τόσο να σε κοιτάω στα μάτια λες και έχεις τίποτα ιδιαίτερα μάτια... Δεν είναι αυτό σε καμιά περίπτωση αλλά δε μπορώ και να πάρω τα μάτια μου από τα δικά σου. άραγε εσύ σκέφτεσαι για μένα όπως σκέφτομαι για σένα.
Πιάνω τον εαυτό μου να κάνει γκριμάτσες μοιραίες όταν είσαι εσύ κοντά, σαν να είμαι καμιά ηθοποιός που παίζει σε αισθηματική ταινία, λες και με τραβάει φωτογραφίες για εξώφυλλο περιοδικού κάποιος και μετά γελάω με τον εαυτό μου γιατί είναι τόσο χαζό αυτό που κάνω.
Έχασα κιλά από τότε που σε γνώρισα γιατί δε μπορώ να φάω. Όχι γιατί δε πεινάω αλλά επειδή όπως σου πα έχω έναν μόνιμο κόμπο στο λαιμό που γίνεται όλο και πιο μεγάλος όταν σκέφτομαι την μέρα που θα με φιλήσεις, αν έρθει αυτή η μέρα ποτέ.
Και θα ξανά παχύνω γιατί θα κάθομαι να βλέπω κάθε μέρα αυτές τις χαζό κωμωδίες που σε κάνουν να κλαις χωρίς λόγο, μόνο και μόνο επειδή θες κάποιον δηλαδή, αυτός είναι ο λόγος, καταναλώνοντας μια σαντιγί σε κάθε ταινία με τον γνωστό τρόπο, κατευθείαν μέσα στο στόμα από το στόμιο.
Πόσο χρονών αναρωτιέμαι είμαι, σαν έφηβη κάνω και ντρέπομαι για τον εαυτό μου ακόμα κι όταν κανένας δεν είναι εδώ να με δει. Ντρέπομαι που είμαι έτσι, που σκέφτομαι έτσι, που όταν είσαι κοντά μου κοκκινίζω, που ακόμα κι όταν ακούω το πιο χαζό τραγούδι στο ράδιο βουρκώνω γιατί σκέφτομαι εσένα.
Πφφ καμιά φορά θυμώνω με τον εαυτό μου αλλά ξέρεις δεν έχει νόημα, γιατί αυτή η κατάσταση δε θα αλλάξει. Κι όταν θυμώνω τότε φοράω κάτι κυπαρίσσι γόβες που είχα πάρει πέρσι στις εκπτώσεις γιατί με έπρηζε η μάνα μου και πάω για ποτάκι παραλιακή. Αλλά κανένας εκεί δεν είναι όπως εσύ και για κάποιο λόγο το να μην υπάρχουν όμοιοι σου γύρω μου με κάνει να σε σκέφτομαι ακόμα πιο πολύ.
Κι όταν υπάρχουν όμοιοι σου σε ψάχνω όσο πιο διακριτικά γίνεται με τα μάτια μου μέσα στο μαγαζί πίνοντας την μπύρα μου, χορεύοντας ανέμελα και φαντάζομαι ότι θα έρθεις εσύ να με πιάσεις από την μέση και θα χορέψουμε μαζί και όλοι στο μπαρ θα κοιτάνε εμάς και θα πατήσω στα πόδια σου πάνω με τα σταράκια μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου