25.3.14

Φανταστικό.

''-Μου αρέσεις, της είπε.
-Και μένα, αλλά τι...; τον ρώτησε.
-Πως τι; αφού τώρα τα είπαμε αυτά, ας γίνει κάτι μεταξύ μας.
-Δε θέλω να ΄μαι μαζί σου, του είπε,χαμογέλασε ειρωνικά και άναψε το τσιγάρο της.
-Μα γιατί;;;
-Μα γιατί σε ξέρω, γι' αυτό. Ξέρω πως με κοιτούσες από την πρώτη στιγμή που γνωριστήκαμε και πρόσεξα πως κοιτούσες με τον ίδιο τρόπο και όλες τις κοπέλες που περνούσαν από δίπλα σου και είχαν κάτι που σου άρεσε. Δεν είναι ότι δε μπορείς να μείνεις πιστός σε μένα σωματικά, δεν μπορείς καν ψυχικά. Ξέρω ότι μόλις αφεθώ και σου δώσω την ελευθερία μου, θα χάσεις το ενδιαφέρον σου και ο,τι σε τραβάει σε μένα και θα είσαι μαζί μου μόνο και μόνο επειδή το ξεκίνησες. Ξέρω ότι δε θέλεις να με πληγώσεις τώρα αλλά θα το κάνεις.
-Όχι δε το ξέρεις και γι'αυτό θέλω να προσπαθήσουμε. Θέλω να κοιμάμαι και να ξυπνάω μαζί σου, και να πηγαίνουμε βόλτες και να σε κρατάω από το χέρι και να να πίνουμε ποτά.
-Μα δεν είπα ότι δε θέλεις. Τώρα θέλεις. Είμαι σαν το παιχνίδι που η μαμά σου δε σου πήρε όταν ήσουν μικρός και πάντα θα σου λείπει. Βάζω στοίχημα όμως ότι όταν θα αποκτούσες αυτό το παιχνίδι θα το έσπαζες, όπως όλα τα υπόλοιπα, από περιέργεια, από βαρεμάρα, επειδή ήθελες δράμα στην ζωή σου, δε ξέρω, αλλά θα το έκανες.
-Γιατί τα λες αυτά; έχεις κάτι μαζί μου; σου κάνα κάτι;
-'Όχι απλά σε έχω παρατηρήσει όλο αυτό το καιρό. Δε χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω απλά δε θέλω να είμαι μαζί σου. Δε θέλω να χαλαρώσω και να σου φέρομαι φυσιολογικά. Δε θέλω, λέω, να είμαι μαζί σου. Δε θέλω να περιμένω μήνυμα σου το βράδυ και να με παίρνει ο ύπνος με το κινητό στο χέρι. Δεν θέλω να σηκώνομαι το πρωί και να ψάχνω κινητά, facebook, skype για να δω αν με έψαξες, αν μου πες ένα καλημέρα, ένα καληνύχτα. Δε θέλω να είσαι δικός σου και κάθε φορά που χαζολογάς με άλλη κοπέλα να σφίγγω τις γροθιές μου. Δε θέλω να περιμένω Σάββατο βράδυ μήνυμα σου και να μην κανονίζω τίποτα γιατί περιμένω εσένα να μου πεις να βγούμε. Και μην τολμήσεις να πεις ότι δε θα'ναι έτσι. Γιατί δε θέλω καν να μου το υποσχεθείς, να αφεθώ και μετά να πληγωθώ.
-Είσαι παράλογη και κάνεις ιστορίες από το μυαλό σου, το πήγες πολύ μακριά και το ξέρεις. Τελικά όντως καλύτερα να μην είμαστε μαζί.
-Αν δεν μπορείς να αντέξεις την τρέλα μου και τα συναισθήματα μου, που ΕΣΥ μου προκαλείς,ναι πολύ καλύτερα να μην είμαστε.''
 ********************************************************************************
     Ωραία. έτσι θα γίνει η συζήτηση και θα γλιτώσω μια για πάντα, σκέφτηκε. Ξέρεις αυτή η συζήτηση είναι από τις κλασσικές συζητήσεις που κάνεις μέσα στο μυαλό σου και όλα πάνε τέλεια και είσαι σούπερ κουλ και γαμάτη και προετοιμασμένη για να ταπώσεις τον άλλον.
   Ανέβηκε τις σκάλες με την καρδιά της να χτυπά δυνατά και τις παλάμες της να ιδρώνουν. ''Παίξτο χαλαρή'' έλεγε στον εαυτό της.
*********************************************************************************
     Ένα μήνα μετά, κάθεται στο περβάζι του παραθύρου με ένα τσιγάρο και μια κούπα καφέ, τρις το βράδυ, περιμένοντας μήνυμα από αυτόν από τις πέντε το απόγευμα για ακόμα μια φορά. ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου