17.10.14

Τα όλα μου.[κι ας μη σε νοιάζει]

Και δε θα το δεις.
Μάκρυναν τα μαλλιά μου και άλλαξα χτένισμα, αλλά δε θα το δεις.
Πήρα και ένα ωραίο μακρύ φόρεμα, γαλάζιο, πλισέ, όταν κάνω σβούρες χορεύοντας, ανοίγει σαν τέντα από σκηνή τσίρκου που μέσα γίνεται χαμός-είναι τα πόδια μου που κάνουν φιγούρες. αλλά δε θα το δεις. Και δε σε νοιάζει και να το δεις.
Έβγαλα και τα καλοκαιρινά από την ντουλάπα και έβαλα τα αγαπημένα μου φουτεράκια και πουλόβερ πράσινα, μπλε, μπορντό, μάλλινα. Πάνε ωραία με τα μακριά μου μαλλιά, νιώθω σαν μια μπάλα ζεστασιάς, πάντα έτοιμη για μεγάλες αγκαλιές. Αγκαλιάζω την κούπα του καφέ, όμως.
Και 'μένα πια δεν με νοιάζει αν τα δεις εσύ. η κάποιος συγκεκριμένος ''εσύ''.
Πάω μόνη μου στο σούπερ μάρκετ και τα καταφέρνω μια χαρά. Και περπατάω μόνη μου μεγάλες αποστάσεις και δεν βαριέμαι. Απλά κάθε φορά που περπατάω θέλω να είναι κάποιος δίπλα, να μου πιάνει το χέρι να το βάζει μέσα στην τσέπη του. Είμαι σαν ένα ράφι στο σούπερ μάρκετ που πάω μόνη μου, πάντα γεμάτη τόσα πολλά να δώσω. Και πηγαινοέρχονται οι πελάτες άλλοι μένουν πιο πολύ άλλοι λιγότερο και κάποιοι παίρνουν πολύ λίγα άλλοι παίρνουν λίγο πιο πολλά κανένας δε τα παίρνει όλα. Και εγώ είμαι εδώ σε αυτόν τον κόσμο για να τα δώσω όλα και να τα πάρω όλα. Έχω πάντα χέρια, μάτια και καρδιά ανοιχτά. Και χαμόγελο έχω πάντα. Το ντύνω κόκκινο, ροζ, τσιχλοφουσκί. Δε με νοιάζει. Δε με νοιάζει τι λένε να κρατάω πισινές, να μην ανοίγω την αγκαλιά μου, ούτε να χαρίζω χορούς από 'δω κι από 'κει. Μα αν δεν χορέψουμε πώς σε ρωτώ θα περάσει η νύχτα; Όχι αυτή η συγκεκριμένη νύχτα αλλά όλες οι νύχτες. Εσένα δε σε νοιάζει , αλλά νοιάζει εμένα. Τα φορέματα τα πλισέ, τα μακριά, τα κοντά, τα μίνι ή τα στενά πρέπει να φορεθούν για να χορέψουν. Και τους καφέδες δε μπορώ να τους πίνω μόνη μου. Έχεις δει εσύ κανένα τραπέζι σε καφέ να έχει μία μόνο μια καρέκλα; Όχι. Γιατί ο καφές φτιάχτηκε για δύο και πάνω. Αλλά δεν σε νοιάζει ούτε αυτό. Εσύ δεν πίνεις καφέ. Και 'γω τι να κάνω και καφέ θέλω να πίνουμε μαζί, και τα πυροτεχνήματα να τα βλέπουμε μαζί, και θα σε αφήνω να τρως και από τα ποπκορν μου όταν θα βλέπουμε ταινία μαζί.
Να αδειάζουμε μαζί και να γεμίζουμε μαζί. 
Και όταν είμαστε μακριά πάλι να 'μάστε μαζί.
Και όταν βλέπω ένα γατί στο δρόμο να το βγάζω μια φωτογραφία και να στο στέλνω κι ας μη σε νοιάζει. Να το δεις γιατί νοιάζει εμένα. Και ΄γω να ρθω στην συναυλία που δεν ξέρω το συγκρότημα για σένα. 'Έτσι πάνε αυτά. όλα μαζί. σε νοιάζει-δε σε νοιάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου